Yπ' όψην ... μπορεί να μήν έχετε πλήρη πρόσβαση eΥποστήριξης εάν δεν έχετε κάνει Εγγραφή/Εισαγωγή (Register/Sign-In, κορυφή της σελίδας)... Κλικ στο επιθυμητό Tab κατωτέρω και δείτε τα σχετικά Εγχειρίδια, Οδηγούς, Βίντεος, Ερωταπαντήσεις και άλλο Υλικό ... Εάν δεν βρείτε την πληροφορία που χρειάζεστε, επισκεφτείτε και τα Σύνθεξ Φόρουμς ... ή Κλίκ εδώ για Επικοινωνία eΥποστήριξης - eΕνημέρωσης ...

ΦΗΜ - Φορολ. Ηλεκ. Μηχανισμός (ΕΑΦΔΣΣ): Εγχειρίδια, Βίντεος, άλλο Υλικό

Χρειάζεστε κάτι άλλο? Δείτε πιό κάτω ή Κλίκ Εδώ για Επικοινωνία eΥποστήριξης ...

ΦΗΜ: Συχνές - Σημαντικές Ερωτήσεις, Απαντήσεις, Πληροφορίες

Κλικ σε κάθε Ερώτηση - Επικεφαλίδα κατωτέρω για τις αντίστοιχες Απαντήσεις - Πληροφορίες ... ή/και Κλικ Εδώ για να Δείτε/Σώσετε το σχετικό Έγγραφο ...

Χρειάζεστε κάτι άλλο ? Κλικ Εδώ για Επικοινωνία eΥποστήριξης, eΕνημέρωσης ...

Έχω Synthex ΦΗΜ, πρέπει να πάρω άλλο αν αλλάξω την Εμπορική μου Εφαρμογή ?

ΌΧΙ !!! Ένα από τα πλεονεκτήματα των Φορολογικών Μηχανισμών της Synthex είναι ότι μπορούν να δουλέψουν με κάθε εφαρμογή και σε/με κάθε λειτουργικό περιβάλλον, ή με driver Τύπου Α ή με driver Τύπου Β. Πρέπει βέβαια να γίνει η κατάλληλη εγκατάσταση και να ενημερωθεί το Βιβλίο Συντήρησης και Επισκευών από εξουσιοδοτημένο τεχνικό ... Για περισσότερες λεπτομέρειες, Κλικ Εδώ για Επικοινωνία - eΥποστήριξης, eΕνημέρωσης ...

Δεν μπορώ να εκτυπώσω παραστατικά.

Για πολλούς λόγους υπάρχει περίπτωση να μην ολοκληρώνετε η διαδικασία της σήμανσης. Όταν αυτό συμβαίνει, το driver εμφανίζει στην οθόνη του χρήστη μήνυμα περιγράφοντας συγκεκριμένα τον λόγο για τον οποίο δεν μπορεί να προχωρήσει στην ολοκλήρωση της διαδικασίας.

Για περεταίρω πληροφορίες μπορείτε να αποστείλετε print screen του μηνύματος στο email: service@synthex.com και ένας από τους συνεργάτες μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για την επίλυση του θέματος.... Επικοινωνείτε με τη Σύνθεξ ....

Πως κάνω δοκιμαστικές εκτυπώσεις χωρίς να δίνει σημάνσεις Ο ΦΗΜ ?

Δοκιμαστικές εκτυπώσεις μπορούν να δοθούν θέτοντας το Driver eSignex-A σε θέση Εκπαίδευσης.

Έτσι μπορείτε να στείλετε ΄οσες εκτυπώσεις χρειάζεστε για να ρυθμίστε τη φόρμα ή το υψος της σήμανσης.

Επίσης, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα test _a.txt τα οποία δημιουργούνται σε αυτή την περίπτωση στην διαδρομή αποθήκευσης των αρχείων  (συνήθως στο C:\Synthex\ESD_OUT\A_Test_Folder ) από τον προδιαγραφέα για να επιβεβαιώσετε ή/και να προσαρμόσετε το eLine.

Πώς παίρνω Κωδικό Ενεργοποίησης ?

Πραλαβή Κωδικών Ενεργοποίησης ΕΑΦΔΣΣ

Τώρα μπορείτε να παραλαμβάνετε άμεσα, 24/7, κωδικούς ενεργοποίησης για σειριακή σύνδεση.

Διαδικασία:

1. Εγγραφή στο site
2. Είσοδο στο www.synthex.gr (απαιτείτε το Username & Password που είχατε καταχωρήσει κατά την εγγραφή σας)
3. Επιλέγετε το eΥποστήριξη/Κωδικός Ενεργοποίησης (Activation Key)
4. Στην φόρμα καταχωρείτε τα δεδομένα των ζητούμενων πεδίων
5. Επιλέγοντας "ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ" θα παραλάβετε άμεσα τον κωδικό στο email σας.


Για Εthernet(IP) επικοινωνία θα πρέπει να αποστείλετε τα ακόλουθα στο email: service@synthex.com
1. Σειριακό αριθμό του ΦΗΜ που θέλετε να ενεργοποιήσετε (FFG********, FFY********, ΕΚΥ********)
2. Version του Driver Τυπου Α με το Οποίο θα Ενεργοποιήσετε τον Μηχανισμό (v.7.6.x.x and up)
3. Θα παραλάβετε απαντητικό email με τον κωδικό ενεργοποίησης

Σε κάθε περίπτωση που αντιμετωπίσετε πρόβλημα καλέστε στο 2102517882 Eσωτ:3

ΓΙΑ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΤΗΣ SYNTHEX AE

Εάν δεν έχετε εγγραφεί για να έχετε πρόσβαση στα “Downloads-Βοηθήματα Συνεργατών”, ενεργήστε άμεσα για την δική σας εξυπηρέτηση.

 

ΦΤΜ - Φορ. Ταμειακή Μηχανή: Εγχειρίδια, Βίντεος, άλλο Υλικό

Οι Ταμειακές μηχανές Synthex 550 ACR και Synthex 450 EJR δεν είναι διαθέσιμες λόγο παλαιότητας. Υποστηρίζετε μόνο η διαδικασία για την οριστική παύση με Τεχνική Αναφορά.  Χρειάζεστε κάτι άλλο? Δείτε πιό κάτω ή Κλίκ Εδώ για Επικοινωνία eΥποστήριξης ...

ΦΤΜ: Συχνές - Σημαντικές Ερωτήσεις, Απαντήσεις, Πληροφορίες

Κλικ σε κάθε Ερώτηση - Επικεφαλίδα κατωτέρω για τις αντίστοιχες Απαντήσεις - Πληροφορίες ... Κλικ Εδώ για Επικοινωνία eΥποστήριξης, eΕνημέρωσης ...

 

Τι είναι eΤιμολόγηση και τι είναι το SynEDIX της Σύνθεξ ?

eΤιμολόγηση σε γενικές γραμμές είναι η αποστολή μέσω ηλεκτρονικών τρόπων (μέσων) των τιμολογίων (ή και σχετικών παραστατικών) έτσι ώστε να αποφεύγουμε την εκτύπωση, τη ταχυδρόμηση, την αρχειοθέτηση εγγράφων και άλλες σχετικές εργασίες, με το (ζητούμενο) αποτέλεσμα να βελτιώνουμε τα σχετικά κόστη και διαδικασίες. Διάφορες λύσεις υπάρχουν στην αγορά που προσφέρουν διάφορους τρόπους για την Ηλ. Αποστολή Παραστατικών. Όμως, η Ηλ. Αποστολή Παραστατικών από μόνη της προσφέρει μόνο ένα μικρό μέρος από τα οφέλη που μπορούμε να έχουμε από μία πλήρη Ηλεκτρονικοποίηση των Συναλλαγών. Οι λύσεις SynEDIX της Σύνθεξ παρέχουν τις βάσεις και τις δυνατότητες για μιά τέτοια Πλήρη και Ασφαλή Ηλεκρονικοποίηση των Συναλλαγών άλλα και άλλων Εργασιών και σχετικά με όλα τα παραστατικά αλλά και οποιαδήποτε άλλα έγραφα ... Για περισσότερες λεπτομέρειες, Κλικ Εδώ για Επικοινωνία - eΥποστήριξης, eΕνημέρωσης ...

 

Εισαγωγή / Εγγραφή για eΥποστήριξη